You ain't taking that from me

Ursäkta tystnaden här på bloggen igår. Jag var helt inne i min uppsats som lämnades in på kvällen. Känner att jag fick med allt jag ville säga, men antalet sidor gör mig lite orolig. Samtidigt ville jag inte skriva mer bara för att och sen har det inget med det andra att göra. Önskar att jag lagt till en extra film, tror det var det som gjorde det. Alla andra kollade på några fler filmer och fick alltså lite längre uppsatser. Aja, det värsta som kan hände är väl att jag får komplettera och det är verkligen inte hela världen. Tror inte att jag måste göra om allt då Åsa varit ganska positiv på alla handledningar. Håller tummarna nu iaf. Det känns som att Cecilia, examinatorn, är ganska snäll men det kan vara en för hastig slutsats. Vi får se helt enkelt hur det slutar. Lite konstigt känns det nu ändå att inte ha någon uppsats att tänka på. Vad ska jag göra? Han på DVDkritik sa nästan till mig att dra ner på tempot så ja.. Haha. Jag måste hitta någon mer sida som jag kan recensera på!! 

Ikväll ska jag och Ia på bio och se Beautiful Creatures. Jag har höga förväntningar faktiskt. Annars måste jag nu verkligen planera mina biobesök. Många filmer som ska recenseras nu. Jag ska prata med Mina och se om hon vill se Claud Atlas på lördag. Sen nästa vecka eller veckan efter ska jag, Elin, Mina och några andra se Hansel & Gretel. På fredag har också en film jag ser fram emot ganska så mycket premiär. This is 40 med en av favoriterna: Paul Rudd. PUH! Ibland är det jobbigt ;) haha

Ikväll är det också El Clasico. Så även på lördag. Nerverna på helspänn alltså!! AAAHHHH!!!

Hoppas ni har en bra dag nu alla!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0