You're flying home to me

Idag har jag lite av en journalistdag. Har precis skrivit klart och skickat in min recension av Kvartetten. Ska försöka skriva min artikeln om schlager idag också så jag kan skicka in. Första deadline är imorgon så det är bra om något är klart känner jag. Sen måste jag försöka komma igång med att få mitt treatment till manus. Det ska inte in förrän om en vecka, men igår blev det bestämt att jag och Mina ska åka till Göteborg i helgen. Tydligen hade Mina fått biljetter till det Spex hennes bror är med i och frågade om jag ville hänga på. Jag som ett tag nu velat gå och se ett spex tackade självklart ja. Dock är jag lite tveksam till festen efteråt. Jag, Mina och studenter på Chalmers. GAAH!. Haha. Äsch, det är nog inget konstigt. Enligt Mina skulle det kanske vara föräldrar som varit på föreställningen där också. Ganska lugnt med andra ord ;)


Nu ska jag ta och gå ut en sväng. Måste få lite luft för att orka med tror jag. Alltid bra. Ikväll får vi se om det blir fotboll eller inte. Jag har ingen bil, men Mina erbjöd att komma ut och hämta mig. Känns dumt att hon ska åka så långt, men vi får se vad som bestäms. Real spelar ju en viktig match mot Man United. Vore kul att se. Och ta på sig Real-tröjan :)

Hoppas ni har en bra onsdag alla!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0