You're my song and dance

Åh vad jag älskar när det är uppladdning inför Melodifestivalen! Repeat på min spellista på Spotify och en massa mys. Igår var jag och intervjuade Top Cats som var med förra året och hjälp vad trevliga de var! Pratade lite Melodifestival med dem, kunde ju inte låta bli! Sen har jag hittat mina Mello-glas. ÅH, vilken tur. Haha. Hade aldrig klarat mig utan dem ;)

Just nu håller jag på och gör mig klar för ikväll drar jag in till Mina. Jag tror jag fått henne till att kolla på Mellon från 2004 som hon har på DVD. Försökte fråga lite diskret, men hon såg rakt igenom mig. Inte så konstigt kanske eftersom vi känt varandra så länge nu. Hehe. Lite prat om saker som hänt senaste tiden också blir det nog. Hennes fina hund har ju tyvärr gått bort. Så sorgligt <3

Hoppas ni har en bra fredag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0