Between us only teardrops

Inatt hade jag en sån där dröm så jag blundade och försökte somna om så fort jag vaknade. Ville att det skulle vara sant. Så mycket. Handlade om en viss person som jag blir galen på. Andra drömmen om den personen på en kort tid nu. Gör att jag blir ännu mer galen. Haha. Nog om det. 

Egentligen har jag inte så extremt mycket att skriva. Ikväll väljer Danmark sitt bidrag till Eurovision och jag har en klar favorit. Låten heter Only Teardrops och framförs av Emmelie de Forest. Håller tummarna. Ska försöka se finalen och se lite hur det ser ut på scen. Den låten känns lite 2013 och helt klart att bidrag som skulle kunna komma från Danmark. Ikväll eller imorgon uppdaterar jag hur det gick :)

Hoppas ni har det bra alla!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0