Made from the heart

Jag har fått en släng av.. Tja, inte vet jag. Otillräcklighet? Jag är starkt inne på att lämna Manusverkstan för nu och försöka igen till hösten. Som jag sagt tidigare har jag inte haft den tid att lägga på mitt manus som behövts och som jag verkligen velat lägga. Av den anledningen är mitt treatment väldigt.. ogenomarbetat, medan de jag ska läsa och ge respons på är genomarbetade och bra. Jag hatar att vara den i rummet som är sämst. Som inte har något vettigt att komma med. Annelie berättade för ett tag sedan att hon hoppat av Manusverkstan för att hon kände dels att hon inte hade tiden (som jag) och dels för hon inte tycker om att lägga fram saker som inte är klara eller som hon är nöjd med. Jag kan hålla med. Varför utsätta mig själv för det. Kanske bättra att köra när jag kan lägga tiden så det är tillräckligt bra (enligt mig) för att kunna visas för andra. Ska tänka på det tills imorgon tänkte jag.

Idag har jag försökt komma ikapp lite. Dels skiva om mitt treatment (som sagt går det sådär) och dels fixa lite saker till mamma. Hon kommer ju inte kunna åka till jobbet nu på ett par dagar så vi fick åka in och hämta lite saker åt henne. Sen har jag hjälpt henne lite med några övningar hon fått för att bli bättre. Sån har min dag varit.

Hoppas ni haft en bra dag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0