Now I'm dead and gone

Jag visste det!! Nu ångrar jag mig ju något helt otroligt. Varför åkte jag inte till Stockholm för? De lägger upp bilder hit och dit från förberedelserna och det är ju inte alls det där gamla tråkiga rummet som det brukar vara. Det här är ju Operakällaren. Det är hur fint som helst. Och jag blev inbjuden. Jag kunde varit där. GAAAH! Nästa gång, kan någon snälla säga till mig att åka!? Det är värt pengarna alla gånger om. Grr. Aja, nu får jag sitta här och kolla på sändningen istället och sukta efter vad som kunde ha varit.. Uppdaterar så fort jag vet.

Tror för övrigt att det är en sån dag idag. Martina berättade att Imagnie Dragons kommer till Stockholm. Det visste jag ju men tänkte att det ändå inte är någon som vill gå så jag skiter i att ta reda på mer. Tror ni inte att människan kunde tänka sig att gå? Haha. Skyndar mig in för att kolla biljetter. SJÄLVKLART är det slutsålt! SÅ typiskt. Aja, jag får köra starkt på att det händer av en anledning. Vad den anledningen nu är vet jag inte. Eller så får jag inse att en del saker är helt på mig och jag får skylla mig själv. ehe. 

Hoppas ni har en bra måndag iaf. Hörs senare..
Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Martina

Aw :( Ja, egentligen borde man pröva att säga JA till allting.. och ja, jag tänker på filmen Yes man, haha. Men allt det här kanske betyder att det kommer något ÄNNU bättre. Till exempel TRE bra bättre bäst bröder.. vem veeeet.. ;)

Svar: Aww, ja man kan ju alltid hoppas!! :D
Emma

2013-01-28 @ 10:54:45
URL: http://mrponny.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0