To all my people

Idag ska ju min sista krönika upp på Lösnummers hemsida. Hjälp! Bäst att skriva ihop något lite snabbt nu då. Tror jag återgår till idén jag hade då jag sökte till krönikör. Det är ju trots allt min sista krönika så det vore väl lite fint? Jag har ju under hela året jämfört hur filmer passar in på verkligheten så det optimala vore väl nu att skriva en sista krönika där jag faktiskt på riktigt påstår att livet är en film. Film är som livet. Så får det bli!

Jag fick en glad överraskning förut också. SVT skickade ett pressmeddelande angående Melodifestivalen till min mail. När jag kollade lite nämre insåg jag att de skickat till min blogg. Oh my! En milstolpe i mitt liv. Förut har jag fått lite pressmeddelanden till min andra mail och då är det just till mailen för jag är med på ett ställe. Det här var ju till bloggen. Hoppas på mer sådant! Självklart kommer inlägg senare. Får icke låta detta gå till spillo!

Annars har dagen varit ganska bra. Jag upptäckte här på eftermiddagen att jag gått runt hela dagen med byxorna ut-och-in. Haha. Så typiskt. Äsch, det var ju ingen som märkte. Imorgon blir det bio med mammas jobb. Sune i Grekland ska ses. Ska bli kul. 

Hoppas ni haft en fin dag nu alla!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0