Aint it always

Sååå typiskt. Åkte till MediaMarkt med videokameran. När jag kom fram till disken och skulle förklara mitt problem pep det till och plötsligt funkade den som den skulle. Haha. Grrr. Hoppas den håller sig nu. Vore ju så typiskt om den gick sönder igen precis då garantin går ut ;)  Fick en länk också så jag ska gå in och kolla efter en laddare till systemkameran. Muy Bien!
 
Annars idag har det väl inte hänt så mycket. Har varit illamående med huvudvärk nästan hela dagen. Usch. Hopas det inte är sjukdom på gång utan bara att jag druckit för lite. Tror på det sista. 
 
Igår började jag titta på boxen med Big Bang som jag fått av Mina. Sååå bäst! Haha. Roligt även när man redan sett det ;)
 
Så mycket intressant hade jag att berätta. Äsch. Hoppas ni haft en bra dag.
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0