Bottom of the ocean

Tänk att det ska vara så svårt att få en lägenhet! Under sommaren kör de tydligen med "först till kvarn" så jag försöker ligga på och vara snabb. Men det är svårt, speciellt då det verkar som att alla vill ha de lägenheter jag också vill ha! Haha. Jag kan dela kök. Jag kan dela dusch, men har gärna egen toa. Jag minns när jag var på språkresa i Madrid och delade allting med cirkus 5 andra. Det var ganska jobbigt att hela tiden behöva tänka på att köket kunde vara upptaget en viss tid, alla ville duscha en viss tid och så. Man kunde inte gå på toa när man ville. I värsta fall får jag väl köra på det ändå. Kan ju åka hem på helgerna om det är så. Men jag satsar på de lite bättre först. Får se hur det blir. 
 
Idag var jag och mamma inne i stan en snabbis. Jag köpte en liten present till Elin som har lite grillfest på lördag samt ett par Canvastavlor. Nu ska det börjas med målningen! Måste ta en sväng till Marieberg imorgon bara och köpa rätt färg. Muy bien! Får se om det blir bra eller bara pannkaka av det hela. Haha.
 
Hoppas ni har en bra dag! 
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0