Calling You

Jag lyckades komma undan ringningen igår. Skönt. Blir att sätta sig en stund med det idag istället. 10 till har jag på listan och sen skulle eventuellt min handledare skriva ihop en lista också. Även om det har blivit lättare och inte är lika läskigt längre så hatar jag att ringa! Kommer nog aldrig ändras. När vi ändå pratar om att ringa så ska jag även slå en pling till Elins mamma under dagen. På torsdag ska jag eventuellt åka till ett läger de har för ungdomar och göra ett reportage om till Totally Örebro. Skulle vara skönt att ägna en hel dag åt bara journalistik och slippa allt som har med maeknadsundersökningar och mötesbokningar att göra! Handledaren har godkänt så nu ska jag bara dubbelkolla med Lena så att allt blir bra. Muy bien!
 
Igår var även jag och Ia på bio. Gosh vad jag älskar bio. Haha. Vi såg The Internship och recension kommer. Idag kör jag på nästa. Jag och Mina ska se Man of Steel och det av en lite speciell anledning. Återkommer nog om det under dagen ;) Sen ska den självklart recenseras också! Sen är det bara en film kvar denna vecka. Nästa vecka är det nämligen nya på gång. Love it!!
 
Nu ska jag göra mig klar innan jag åker in till praktiken. Hoppas ni får en bra dag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0