I guess I just lost my husband

Jag har köpt en ny väska!! Jupps. Superfin är den och bäst av allt - den var på rean. Har ju ganska länge nu velat köpa en ny och idag blev det alltså verklighet. Supernöjd! Blev även ett inhandlande av färg så jag kan börja måla på mina tavlor. Muy Bien! Känns bra att börja på det när jag snart börjar en utbildning där konst kan ingå om man har det intresset. Nu är ju film mitt huvudområde, men ändå ;)

Jag har börjat titta lite på vad som kommer hända till våren, nyfiken som jag är. Ser ut som roliga uppgifter där man bland annat får utforska sig själv. Haha. En uppgift verkade vara att välja någonting, ex en filmscen, som inspirerar mig. Gissa om jag genast klickade mig in på youtube!! Älskar sånt. Tycker ett klipp kan säga ganska mycket om människan som valt det. MEN nu är jag ju inte helt hundra på att det verkligen är uppgiften så jag ska nog inte gå händelserna i förväg. Måste släppa det och faktiskt ha sommarlov! Hmf. OCH skriva synopsis istället så jag får det klart till deadline för ansökan till Manusverkstan. Vore ju tråkigt om anledningen till att jag inte kommer in är för att jag missat att skicka in.. Haha ;)

Nej, nu hoppas jag ni haft en bra dag!! 
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0