Laughter in the sunlight

Insåg just att det var ett tag sedan jag skrev här. Anledningen är ganska svår att tro när det kommer till mig. Samma anledning som till att jag kom cirkus tio minuter försent när jag skulle träffa Mina igår. Hon blev ganska förvånad. Speciellt när jag berättade att denna anledning är för att jag har läst. Som ni vet är böcker inte direkt ett av mina stora intressen. Jag köper ofta böcker för jag gillar omslaget och tycker de skulle se fina ut i bokhyllan. Läser är sällan jag gör och när det väl inträffar så är det för att jag måste, aka om det är kurslitteratur. Men nu har jag hittat en bokserie som jag helt förälskad i. Kan inte lägga ner böckerna. SÅ bra är dom! Skriver ett eget inlägg om det senare, så tillsvidare får ni gissa vilka böcker det är jag pratar om ;)
 
Det har väl kanske inte hänt extremt mycket sedan jag sist skrev. Jag och Mina har varit och sett två filmer på bio, båda helt okej och båda ska recenseras till Lösnummer. Igår stod en av de jag tycker bäst om på bion i kassan. Trots att han bara stått i kassan någon enstaka gång när jag varit där och recenserat frågade han "visst är det Lösnummer?" Gillar att de börjar lära sig nu ;) haha
Det har också blivit en sväng till Nora. Ingen sommar utan en tur till Strandstugan. Och visst är det något magiskt över den lilla staden? Gillar skarpt! Skulle utan tvekan kunna bosätta mig där! Men först ska jag bosätta mig i Norrköping! Kom nämligen in på masterprogrammet så nu blir det två år till med studier. Muy bien! Kommer dock komma hem till Örebro ganska ofta, speciellt om jag kommer in på Manusverkstan i år igen. Skulle vara så kul! 
 
Ja, vad mer! Jag har lärt mig spela schack! Jag och Mina besökte Schack-SM då hennes föräldrar var funktionärer och hon lärde mig då. Sen spelade vi. Tre gånger. Mina totalkrossade mig. Tre gånger. GAH! Men men, det kan ju bara bli bättre ;)
 
NU ska jag sluta skriva! Haha. Hoppas ni har haft några bra dagar i sommarsolen :)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0