Omslag

 
Jag har en förkärlek till fina omslag. Om jag ser två böcker och bara tänker köpa en blir det till 99% den med finast omslag som får följa med hem. Ibland funderar jag på att köpa en bok bara för det fina omslaget. Likadant när det kommer till skivor och film. Om jag inte tänkt köpa något kan det bli av ändå tack vare omslaget.
 
För någon månad sedan såg jag en skiva med ESDM som hade ett superfint omslag. Låtarna är helt okej, men om det inte var för omslaget skulle jag aldrig köpa den. Nu står den högst på min lista. Likadant gäller för Pastora Solers nya album som jag såg idag. Har inte lyssnat på låtarna än, men älskar omslaget så mycket att den också hamnat på inköpslistan. Haha.
 
Kanske inte så värt inlägg, men men. För att sammanfatta - omslaget är viktigt!
Goodnight and Goodbye
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0