Stuck in forever

Jag har alltid varit den som föredragit Elgiganten före MediaMarkt, dumt nog mest på grund utav reklamen på TV. Tänk vad den gör egentligen. Nu har jag dock ändrat uppfattning. De som är experter på Elgiganten har ju egentligen ingen koll alls. I onsdags var jag där, visade upp mina batterier och berättade klart och tydligt att de var till videokamera och systemkamera. Jag fick då en laddare som jag köpte. Super. När jag kom hem insåg jag att den var till digitalkamera och inte alls funkade till mina batterier. Igår lämnade jag tillbaka den och åkte till MediaMarkt istället. Där gjorde jag om samma sak igen. Killen tittade på samma som jag fått från Elgiganten, men konstaterade att den nog inte skulle funka. Sen berättade han att till videokameran ska jag nog inte ha någon laddare utan kan ladda genom en sladd. Jaha, varför kunde inte han på Elgiganten säga det som också var expert på kameror? Nej, i fortsättningen handlar jag på MediaMarkt. Punkt. 

Igår var ju sista dagen på praktiken. Eller vi får se, om jag inte kommer in på något av programmen i Norrköping så kanske jag fortsätter. Hon som är min kontaktperson (ja, jag säger så istället för handledare då hon mer varit just en kontaktperson!!) sa att jag gärna fick komma tillbaka och att de nog skulle kunna fixa mer varierade uppgifter till hösten då de ska starta en massa saker. Okej. Kanske blir bättre då? Har ju trivts väldigt bra med människorna och kontoret i sig. Vi får se helt enkelt. Från första dagen jag kom dit, alltså ungefär tre veckort tillbaka, har jag varit extremt taggad på den här filmbloggen. Elin lovade att hjälpa med att skapa hemsidan samt korrekturläsa och så om jag vill ha den på engelska. Hon kunde också tänka sig att ibland göra egna inlägg. Muy Bien! Nu ska jag bara komma på ett namn. "Snow and Ice Film" var första då det får ett sammanhang med det jag vill döpa mitt eventuella företag inom manus till sen. Nu funderar jag dock på "Beneath the Story". Vad tycks? Martina fick mig att tänka till lite och nu är jag ganska så väldigt pepp på det sista. Haha. Tack för det Martina! :)

Jag får fortsätta tänka här när jag är hundvakt hela helgen. Hoppas ni njuter ordentligt i det här fantastiska vädret!

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Martina

Haha varsågod :) Och oh! Beneath the story låter himla bra du :)

Svar: Jaaa, jag fastnade för det direkt! :D
Emma

2013-07-06 @ 23:40:40
URL: http://mrponny.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0