When love takes over


Då jag och Mina gick ifrån baren/restaurangen där vi sett finalen av EM 2012 stannade vi till vid en storbildsskärm. På skärmen hölls en intervju med Casillas och den som intervjuade var hans egna Sara Carbonero. Framför skärmen stod en hel grupp människor som bara stod och väntade. När intervjun var slut kramade Casillas om Sara och hela gruppen jublade. Det råder inga tvivel om att dessa två är ett av Madrids favoritpar. Jag förstår dom. De är fantastiskt söta tillsammans och man vill att de alltid ska vara lyckliga tillsammans.

När jag därför fick veta att det kommer anlända en liten bebis i slutet av året alternativt i början på nästa år kunde jag inte hjälpa att le. Jag har svårt att tro att jag är ensam om det. Inte många bebisar är nog så efterlängtade! Haha. 

Ville bara skriva ett litet inlägg om Casillas och Sara. Haha. Nu var det gjort och jag håller alla tummar att det går bra för dem.

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0