Almost done

Sisodär, nu har jag ett ihopskrivet synopsis. Har inte tänkt så mycket på själva pitchen, får bara ha synopsen framme och ta från det jag kommer på. Blir mer personligt då. Förra året kände jag att jag nästan såg ner i papprena hela tiden och det känns ju lite mindre bra. Kanske ska skriva upp ett papper som endast är punkter på vad som händer som stöd? Smart idé! I övrigt kan jag säga att jag är otroligt lugn. Nervositeten var på topp förra året, men av någon anledning känns det inte lika viktigt i år. Om någon nappar så är det självklart jättekul, men det känns samtidigt som att det inte är världens undergång om de inte gör det. Ganska skönt att vara så avslappnad ändå.

I övrigt har det inte hänt så mycket här hemma, mer än att jag skulle hjälpa Ia när hon skulle ta in två av hästarna från sommarhagen medan två skulle vara kvar. Det slutade med att Ia hade sina två hästar och de andra smet. Haha. Turligt nog var de två som smet de snälla så de sprang hem till stallet. Puh! Tror dock inte jag får hjälpa till med det mer ;)

Hoppas ni har en bra dag och håll en tumme eller två för mig imorgon nu! :)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0