I don't have a ticet or a smile

 
Idag släpptes biljetterna till Imagine Dragons spelning i Stockholm den 5 november. Vet ni hur gärna jag vill gå eller? Absolut älskar dessa grabbar. Som jag skrivit förut (om jag inte minns fel) så är det svårt att köpa biljetter då det är en vardag och svårt att veta om man kan ta sig upp till huvudstaden. Dessutom är ju inte kontot extremt fullt just nu. Kan ju säga att om det bara var tidpunkten som var problemet så hade jag köpt ett par biljetter och hållt tummarna att någon kunnat följa med när tiden är inne. Haha. Annars hade jag väl fått åka själv då. SÅ mycket vill jag se dom!
 
Som jag skrivit tidigare så var jag iväg och klippte mig idag. Lite ovant att ha en frisör som är så noga med att det blir rätt. Då det var dags för luggen tog han i princip tre hårstrån i taget. Haha. Men men, jag ska inte klaga. Kort blev det, kortare än jag haft på ett bra tag. Men också skönt att bli av med det långa och risiga. Nu är man lite bättre inför det som är kvar av sommaren. Muy bien!
 
Hoppas ni haft en bra dag!
Goodnight and Goodbye
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0