Rain on my window

 
Det enda som är jobbigare än att gå upp på morgonen är att gå upp på morgonen när det regnar. Det är då man aldrig vill gå upp ur sängen utan ligga kvar, mysa ner sig och kolla på film. Så bäst. Dock var jag ju tvungen att gå upp imorse. Precis som vanligt. Dock börjar det kännas okej nu på praktiken, kanske för att jag har fått sitta med OpenART tillsammans med andra praktikanten. Jag har hjälpt henne lite med grammatiken också då hon gärna ville ha hjälp med det. Tycker det blir bättre. Kul med lite variation även om tanken med praktiken är att JAG ska lära mig, inte att jag ska lära ut. Haha. Aja, är ju bara en och en halv vecka kvar nu. 
 
Imorgon ska jag börja ringa och boka möten. Är ganska nervös. Jag har ju en mindre fobi för att prata i telefon, speciellt om jag måste sälja in något. Nu ska jag ju bara ringa upp kunder och efter ett manus ge lite info och försöka boka ett möte angående Totally Örebro. Men det är grejen. Jag ska följa ett manus. Jag måste få samtalet att låta proffsigt och inte så inövat medan jag läser allt jag ska säga från ett papper. Hoppas det går bra. Det jobbiga är att han som jag ska boka möten åt ska lyssna i början och komma med lite feedback vilket gör det ännu mer nervöst. Haha. Äsch, han är trevlig så det ska nog gå. Håll tummarna. 
 
Hoppas ni haft en bra dag trots regnet! 
Goodnight and Goodbye
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0