#summer

Hur kommer det sig att man kommer på sakerna man vill göra så länge man inte kan göra dem? Inspirationen flödar nästan över fram till den dag då man faktiskt kan göra dem. Just nu är jag peppad till tusen på att fortsätta plugga till en masterexamen. Har till och med börjat spåna på ett examensarbete som vore så guld att få göra. Är också extremt sugen att dra igång en filmblogg. Om jag får plugga två år så har jag ju två år på mig att få fart på den bloggen (självklart helt annorlunda än denna!!). Tänk att vara sin egen chef. Haha. Hur skönt som heslt. Då slipper man oroa sig över det här med praktik som inte alltid går som planerat. 

För övrigt kan jag meddela att min ålderskris är botad. Drygt två år höll den. Tänk då när jag börjar komma upp i åldrarna.. 30... 40... Ja, hur stor blir krisen då? Blir det någon kris? Hur som så behövde jag bara fylla 22 för att den skulle gå upp i rök. Troligtvis tack vara den där videon från Real. Är fortfarande helt överväldigad. Haha. Har ju sett den några gånger nu. Love it!

Just det - Glad Midsommar på er!! Vi var ute och plockade lite blommor på förmiddagen och snart ska vi ner till mormor och morfar för att äta lite midsommarmat. Sill och sånt blir det, inte för att jag äter sill men något annat finns det nog till mig. Blir bra. Kul att fira hemma i Sverige i år, även om jag och Mina fick en burk sill från vår goda, brittiska vän Paul. Haha, så söt. Minnen <3

Hoppas ni har en fin midsommar!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0