The power to love again

Pitchningen igår gick riktigt bra. Fick ut det jag ville av producenterna. Ska skriva om mitt synopsis efter en diskussion med en av producenterna och sedan skicka det till henne. Muy Bien. Dock fick jag en liten tankeställare när jag pratat med en annan av producenterna. Jag berättade (efter att han frågat vad jag vill göra i framtiden, vad min dröm är) att jag även skriver filmrecensioner. Han sa ganska direkt att jag måste välja. Snart. Då jag väl börjat på "allvar" med recensionerna är det ingen återvändo. Tydligen är man inte extremt eftertraktad av producenter om man skriver recensioner på deras filmer. Speciellt inte om det är dåliga recensioner. Haha. Sååå, jag måste ta en funderare över sommaren. Lutar dock mot recensionerna. Känns som att jag är bättre på det om man ser till feedbacken från båda hållen. Men som sagt, jag får ta en funderare. Är ju så fantastiskt kul att skriva manus.. GAH!

Anyway, idag ska jag in till stan igen nu på eftermiddagen. Först ska jag se Baksmällan del III då den ska recenseras till Lösnummer och sen blir det en fika och lite prat med Mina. Bara trevligheter alltså. Åh, fick veta att jag vunnit en dvdfilm också under Galicienveckorna som "Spanien i Sverige" anordnat på facebook. Muchas Gracias. Verkar vara en bra film också. 

Nej, nu MÅSTE jag verkligen göra mig klar så jag hinner iväg. Hoppas ni har en bra dag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0