With plans comes the doubt

Ända sedan jag fick praktikplatsen har jag varit extremt sugen på att fortsätta plugga. Så sugen att jag idag gick in och gjorde en sen anmälan till det andra Masterprogrammet i Norrköping. Kommer jag in kan jag troligtvis pendla och då bo kvar i Örebro. Muy bien. Saken är nämligen att jag kommer gå cirka tre veckor på praktiken innan jag måste fråga om de kan tänka sig anställa mig. Liiite kort tid kanske med tanke på att det egentligen ska löpa tre månader. Aja, får ta en sak i taget nu. Det jag behöver oroa mig för nu är om jag kan gå tidigare på tisdag och då ha kvar min klipptid som jag haft bokad i cirka två månader. Aahh! Har ju nästan valt ut frisyr och allt!
 
Just nu håller jag på och planerar en helgresa till Göteborg. Insåg igår att det finns platser kvar till Reals match mot PSG på Ullevi 27:e juli. En biljett kostar 1000 kr, vilket jag i nuläget inte har råd med. Jag och Mina funderar dock på att åka ner ändå och vara där när pojkarna är där. Haha. Ah, kul kan man ha. Om inte annat så är ju Göteborg alltid trevligt och förhoppningsvis kan vi bo hos Johan och AnnaLena. Muy Bien! 
 
Hoppas ni haft en fin dag nu i solen.
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0