Worried dreams

Åh vad dumt man drömmer ibland. Inatt drömde jag att jag skaffade ännu en tatuering. Kan vara för att jag funderar på två nya och jag kollade upp lite inför en av dem igår. Grejen var att tatueringen blev helt fel och det går ju inte riktigt att ändra. Usch vilken ångest!! Haha. Sen var det någon som stal min identitet innan jag åkte till Danmark och upptäckte att allt var extremt dyrt. Shit vilken jobbig natt jag haft! ;)
 
Nej, egentligen har jag absolut inget intressant att berätta. Tänkte spendera dagen till absolut ingenting. Bara slappa. Slappa och tänka. Tänka på framtiden. Tja, och inte försöka mig på att vara poetisk. Haha. 
 
Hoppas ni har en bra dag hörrni!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0