Participants


Här är alla bidrag i årets Eurovision i en slags snabbversion. Om ni börjar titta - tro mig, det blir bättre än de första. Känns i stort som att 2013 inte kommer bli något höjdarår. Står fast vid att Danmark vinner, med det enda som hotar vinsten är att hon är för lik Loreen och Europa nu vill ha något annat. Något annat man ser då man ser klippet ovan är att Robin sticker ut en del. Han kommer säkerligen göra ett bra jobb och jag hoppas Europa ska gilla det. I övrigt gillar jag Spanien (kanske inte kom som någon direkt chock? Men jag älskar dom!), Norge (fast jag förstår inte videon och någon måste verkligen hjälpa henne med hennes klädstil på scen från då hon stod på scen i Norge), Israel (deras version av Sarah Dawn Finer och jag brukar vara lite svag för deras ballader), Italien (för hans hår!), Malta (men är de inte ganska gulliga?) och Ryssland (en av balladerna jag faktiskt tycker håller och säger något!). Finns flera som är helt okej, men tror att man skulle behöva lyssna lite mer på dom. Roligt fakta är dock att Bonnie Tyler (ni vet hon som sjunger It's a heartacheTotal eclipse of the heart och Holding out for a hero) tävlar för Storbritannien och Anouk (som bland annat tidigare gjort låten Nobody's wife) tävlar för Nederländerna. Tyvärr håller inte någon av deras låtar den kvalité man hört dom göra tidigare..

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0