Only something small

Jag försöker göra en ny header, men fy vad svårt det är. Har äntligen blivit nöjd med bakgrunden, nu ska jag bara försöka bli nöjd med headern också. Vill egentligen inte ha bilder på kändisar osv, men jag har ju inga andra. Grr. Aja, jag får väl försöka tills jag blir nöjd. 

Gårdagen blev.. stressig. Saker blev inte som det var tänkt, men tillslut kom jag iaf iväg till Martina. Dock struntade jag i bion efter. Trevligt var det dock hos Martina. Lägenheten var helt fantastiskt fin. Lite avundsjuk. Haha. Trevligt att träffa tjejen igen också. Blir allt för sällan. 
Idag har jag bara varit och handlat lite på förmiddagen och nu tänkte jag skriva ihop en recension på dvdn jag såg igår till dvdkritik. Till min besvikelse var den inte alls bra. Tror att jag skrivit en positiv recension till dvdkritik. Haha. De måste tro att jag är riktig bitch. Pft ;)

Hoppas ni har en bra dag nu alla!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0