In our blood

Känns som att jag är dålig på att blogga när jag är hemma i Örebro. Hur som så hände det inte så mycket. Träffade Elin en stund i lördags och vi kom vidare på miniserien. Sen firade vi morfar med mumsig mat. Trevligt, trevligt.

Idag när jag satt på bussen drabbades jag av extrem åksjuka. Visste knappt vart jag skulle ta vägen. Har hållt i sig även under kvällen. Funderar på att gå och lägga mig och hoppas att den är borta tills imorgon. Då har vi nämligen seminarium. Har inte tagit mig igenom alla texterna. Förstår ju i princip inte ett skit av vad som står. Nu handlar det ju inte om film längre utan kultur och politik. Så tyckte jag filmtexterna var svåra så är de ju ingenting i jämförelse. Blev till och med lite sugen på att ta upp någon av de där filmtexterna igen. Haha. Men ja, några texter har jag läst så jag hoppas jag klarar mig. Som sagt hoppas jag bara att den här åksjukan försvinner. Inte så kul att sitta i skolan och helst bara vilja sjunka genom golvet. Håll tummarna!

Hoppas ni haft en bra helg!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0