Livet är bättre när man vet vart man ska

Igårkväll satt jag med mitt synopsis som ska lämnas in på onsdag. Jag ändrade en massa för att få det mer i rätt genre och få fram karaktärerna mer. Det hela slutade i att jag knappt kunde sova och de få timmar jag kunde det så drömde jag om synopsiset. Klockan fem bestämde jag mig för att gå och ändra. Om det så gör hela storyn sämre så måste det vara något som jag tycker är bra och kan stå för. Tack för mig!

Idag har vi något möte där han som är programansvarig ska informera om utbildningen och där vi ska kunna framföra våra synpunkter. Sen har vi någon presentation av nåt från Linköping. Haha, känner att jag har bra koll. Det sistnämnda låter lagom intressant, men känner att jag lika gärna kan gå på det då jag ändå är där. Efter det blir det lunch på Visualiseringscenter med Johanna och Marion och så ska vi jobba på vår presentation inför torsdagens seminarium. Sen borde jag egentligen fortsätta på mitt synopsis, men som det känns nu kanske det blir en eftermiddagslur. Är sjukt trött. Gäsp. Men vi får la se. 

Hoppas ni får en bra tisdag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0