Reach out as far as you can

Jag har ett stort dilemma. En föreläsning börjar om kortare tid än jag hinner bli klar på. Dock tror jag att jag medvetet dragit ut på tiden för att jag inte vill gå på den. Det är två redovisningar om kulturpolitik och någon konstverksamhet. Känner att jag kommer sitta där och i slutändan bara tänka på annat som det brukar bli när något inte är tillräckligt intressant. Då kan jag ju lika gärna stanna hemma och skriva istället. Få saker gjorda. Dilemmat är att jag hatar att missa saker, även om de egentligen kanske inte är så intressanta för mig. De står ju på schemat! Haha. GAAAH! Dagens i-landsproblem eller vad? Men det får nog bli att skippa det. Eller.. 


Kan säga att jag har ett annat i-landsproblem också. En serie jag kollar på, Drop Dead Diva, hade säsongsavslutning i söndags och jag kan inte släppa hur det slutade. Sen händer det saker i Once Upon a Time som gör att jag bara vill lägga mig ner, dra mig i håret och skrika högt. Problemet i allt det här är att ingen jag känner kollar på serierna så jag kan nörda mig. Haha. Mina var snäll och lyssnade efter förra avsnittet av Once, men ändå. Jag vill sätta mig ner på ett café med en kopp varm choklad och bara nörda i ett par timmar. Kanske slänga in lite av Hobbit i det hela också. AAHH!. Ja. 

Nu får det vara slutklagat! Hoppas ni har en bra dag :)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0