There and back again

I helgen har jag varit på ännu en snabbvisit i Örebro och nu befinner jag mig återigen i Norrköping. Jag gör ännu en snabbvisit i veckan som kommer. Vadan detta, kanske ni undrar då. Kostar inte det en massa att åka fram och tillbaka? Jo, det gör det. Anledningen är att att de ändrar i mitt schema efter att jag bokade bussen hem i fredags. SÅ, det var bara att åka hit igen. Sen är det ju Hunger Games Night på tisdag och sen manusverkstad på onsdag. Sen måste jag tillbaka för vi har scenlabbet nästa helg. Så, mycket åkande. Morfar håller dock på och pratar jämt om att han ska ge mig pengar. Idag innan jag åkte erbjöd han mig att ta med hans kort. Haha. Så gullig. Tur att jag har ett samvete och inte bara är pengagirig. 

Jag tror att jag över helgen kommit fram till vad min fallstudie ska gå ut på. Har tagit kontakt med Teater Nolby i Karlskoga och tänkte skriva om deras pjäs "Figaros bröllop" som gick i våras. Ska också sätta det i kontext med hur Karlskogas kommun jobbar för att främja kulturen. Hoppas på tummen upp från min lärare så är det bara att sätta igång sen. Teater Nolby var väldigt positiva till det iaf. Är riktigt taggad nu också så hoppas, hoppas, hoppas att allt är okej. 

Nej, nu ska jag... Ja, något ska jag nog hitta på. Hoppas ni haft en bra helg!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0