Wall of Silence

Okej, seminariet gick ganska bra. Och det var faktiskt inte så jobbigt trots att det var fyra timmar. Har varit på seminarier som är två timmar som varit segare. Återigen måste det ha med läraren att göra. Ska sörja lite att vi inte kommer ha honom mer nu. Det faktum att alla elever satt kvar i klassrummet och väntade på honom utan en tanke på att gå därifrån när han var ganska sen säger ju en del om hur han är. Varsågoda att vara avundsjuka! Jag är till och med lite avundsjuk på mig själv. Haha.

I pausen på min skrivarkväll har jag kommit på en specialare på "Song of the Day" som jag vill göra. Men vet inte riktigt hur jag ska få till det. Det hela är för att peppa inför premiären av The Hunger Games: Catching Fire och det helt fantastiska soundtracket. Får se hur jag löser det. Håll utkik de närmsta dagarna!

Nu är det tillbaka till skrivandet som gäller. Funderar på att göra lite mat också. Kan ju vara bra att äta lite kvällsmat liksom. 

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0