For the fortune

Idag hände det. Jag valde! Och jag är faktiskt väldigt nöjd med mitt val. Kommer jag ändra mig imorgon? Jag vet inte. Allt jag vet är att det just nu känns som det perfekta valet. Under en övning tänkte jag till och insåg att anledningen till att jag ville skriva en D-uppsats rakt igenom var för att det kanske skulle vara det "smarta" valet. Då hade jag en väg att fortsätta på efteråt om det skulle behövas. Men ibland måste man våga att inte göra det "smarta" valet, utan det val som man mår bäst av. I slutändan måste ju ändå det vara det smarta valet. Eller?
SÅ, det blir alltså en bok. En bok som baseras på Drömmen om Madrid. Kan inte med ord beskriva hur taggad jag är!! Vill sätta igång på direkten!

Hoppas ni också haft en bra och inspirerande dag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0