How I Met Your Mother


Sedan jag flyttade till Norrköping har jag blivit smått beroende av serier och kollar gärna hela säsonger på en gång. Tidigare har jag haft mina serier som jag följt and that's it. Men jisses vad mycket bra det finns därute. Nyligen, som jag skrivit om tidigare, hittade jag Drop Dead Diva (nästa avsnitt kommer imorgon i USA!! YEAY!) och nu har jag börjat kolla igenom How I Met Your Mother. För att citera skönaste karaktären ever - den är AWESOME! Älskar avsnittet när de hintar mot att det är nya Friends genom att de förflyttar sig till ett café istället för att sitta på baren de annars gör. Jag säger det igen.. den är AWESOME! 

Ja. Nu vet ni det också!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0