Little like this

Det är ganska skönt att bara vara. Inte ha en massa saker att göra. En sån dag har det varit idag. Allt jag gjort är att fixa det sista inför min redovisning som jag ska hänga upp på måndag. Kanske kommer till något mer, har inte bestämt mig än. Tanken var att jag och Mina skulle till Pitchers eller O'Learys och kolla på Clasico ikväll, men vi bestämde oss för att hoppa det. Känns som det var lika bra för Barca leder. Som vanligt. Känns inte som att Real kommer hinna vända detta heller. Men men.

Imorgon åker jag tillbaka till Norrköping. På tiden kan man tycka. Haha. Blir dock en kort visit. På tisdag åker jag till Linköping för introduktion på Ung scen/lab. Sen åker jag troligtvis på kvällen/natten tillbaka till Örebro. Har inte bestämt än. På onsdag är det både Ung scen/lab och första dagen på Örebro Manuskonvent. Vill helst gå på det sistnämda men förstod inte på svaret jag fick från det förstnämda om det var okej att jag var borta. Hur kan man få kompletterande uppgift när det bara ska ges information hela dagen liksom? Vi får helt enkelt se på tisdag. 

Ja, mer än så hade jag nog inte åt er för tillfället. Hoppas ni haft en bra lördag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0