Not what I need

Nattinlägg. Känner att jag vänt lite på dygnet. Inte så bra inför helgen då det är upp som gäller för att vara fit for fight med alla filmvisningar. Har fått veta att numret av Örebroar'n som vi är med i har kommit ut. Hoppas verkligen att allt vårt jobb ger resultat!

Hur som så känner jag att jag fått en hel del gjort idag trots att jag vaknade sent. Började med att på förmiddagen åka iväg till Willys och handla lite. Skönt att få ta fram bilen lite ibland. Hehe. Efter det skrev jag klart mitt synopsis som det var deadline på ikväll. Känner att det inte alls funkar nu, men har försökt lära känna mina karaktärer mer än gå djupare in på storyn. Har nog det viktigaste dock så det är nog lugnt. Ska bli skönt med lite feedback för att komma vidare. Har också valt ut ett researcharbete som inspirerat mig tills på fredag. Är nog inte riktigt vad han tänkt, men jag tycker hela uppgiften är ganska dum för att vara på masternivå så det skiter jag i. Ingen verkar vara något större fan av det vi ska göra tills på fredag så jag känner mig lugn. Har skrivit ihop en A4 på frågorna också och ska fortsätta imorgon. Har en fråga kvar att svara på. Försöker också koppla två konton som jag måste få ihop för att kunna skriva ut imorgon, men det funkar inte. Den hittar inte sidan som ska kunna göra detta. Blir knäpp! Får maila in det i värsta fall eller gå till bibblan och hoppas på att de kan hjälpa mig. Som jag nämnt tidigare så är allt mycket omständigare här. Haha. I Örebro var det bara att skriva ut och betala i efterhand. Hur bra som helst. 

 
Blev påmind imorse om att det idag också var en speciell dag. Jag och Martina firar ju årsdag för Joes konsert. Hade jag helt glömt. Köpte med lite fika från affären. Kan vi inte fika tillsammans som förra året får det bli på håll ;) Mer firanden åt folket!

Hoppas ni haft en bra dag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0