That can see into me

Som jag skrivit tidigare har jag haft en ganska chill helg. Igår tog jag och städade lite här i lägenheten. Skönt att få lite rent iaf. Funderar på att köpa en annan dammsugare som är mycket mindre och smidigare. Blir så klumpigt med en stor dammsugare här i mitt lilla rum. Har ögonen på en som faktiskt inte är så fasligt dyr. Får se om det blir en beställning. 

Idag ska jag fixa det sista med min redovisning. Tänkte ta en liten promenad också. Skönt med lite luft och motion. Hittade ett recept på Snickers som inte är så onyttigt också. Tror ni det blir en sväng förbi affären eller? Absolut ÄLSKAR snickers!


Roligt inlägg..eller inte. Haha. Hoppas ni har en bra måndag och start på veckan :)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0