The Lying Game


Nej, nu är det på tiden att även jag skriver om The Lying Game. Den serien är så.. frustrerad. Jag vill inte fortsätta kolla, men samtidigt är det något som gör att jag måste se nästa avsnitt hela tiden. Igår kom jag på att jag ju faktiskt kan kolla ikapp den och behöver inte vänta in avsnitten på TV. Kuljul när jag plötsligt inte kan slita mig. Sen kan jag inte bestämma mig för vem Emma ska vara med - Ethan eller Thayer. Jag menar, Ethan är ju Ethan, men samtidigt är ju Thayer.. ja, ni vet. GAH! Sa ju det - frustrerande! Har iaf sett till och med första avsnittet på andra säsongen. Om de inte avslöjar Sutton/Emma för familjen innan sista avsnittet så blir jag galen. Det kommer ju inte mer liksom.. Då har jag kollat helt i onödan. Grrr.

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: agnes

Nä hallå, Ethan!!! Thayer funkar inte för min del, han är för... konstig :p Ethan är ju dream guy'en all the way ;)

Svar: Sant. Men tappade lite respekten för Ethan när han kysste Sutton. INTE okej liksom ;)
Emma

2013-09-13 @ 11:29:39
URL: http://fakestar.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0