All around and back again

05.00. Så tidigt ringer klockan imorgon. Gissa om jag är sugen på att skippa föreläsningen. Att åka så tidigt till Norrköping lockar ju skapligt mycket liksom. Men nu har jag lovat två andra som inte kan komma att jag ska berätta vad som sägs så det är väl bäst att åka. Det handlar ju både om den uppgift som ska lämnas in på fredag och om hur resten av vårterminen kommer se ut. Vill inte missa.

Helgen har i övrigt varit ganska lugn. Har skrivit lite på mitt manus samt börjat på både ett nytt treatment på ett manus som jag kanske skickar in till nästa års manusverkstad som tydligen kommer se lite annorlunda ut och på min bok. Shit vad svårt det är att skriva i litteraturform. Får nog ta och läsa en massa ändå. Jag har ju mitt nyårslöfte om minst 10 böcker. Eftersom jag redan läst 1½ samt kommer läsa alla Harry Potter på nytt i mitt masterprojekt kommer jag utan tvekan komma upp i det antalet, men räcker det? Vi får se. Kanske läser på en massa extra. Mina musikstunder där jag i princip bara sitter och lyssnar på musik kanske får bytas ut mot bokläsande det här året. Känner redan hur magen drar ihop sig. Haha. 

Hoppas ni har en riktigt bra söndag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0