How about love

Nu tycker jag det är hög tid för en uppdatering. I fredags gick bussen till Norrköping efter lunch och Harry Potter-febern som pågick där. Blev en föreläsning på kvällen om dolda symboler. När jag väl hängde med i allt historieprat och han faktiskt berättade hur han kopplade vissa saker till Harry Potter var det riktigt intressant. Vissa saker blev lite "ahaaaaaa" och jag måste erkänna att jag fått ny respekt för Rowling. Det är trots allt inte bara att sätta sig ner och bara skriva. Mycket måste göras innan och Rowling har minst sagt gjort sin läxa. Samma med filmteamet som gjort filmerna. Snacka om att ha jobbat med minsta lilla detalj. 

I lördags sedan blev det en film innan jag testa Taco Bar för första gången. Helt okej och riktigt mysigt. Sen var det dags för bussresan hem. Blev ett stopp i Stockholm, men det gjorde inte så mycket. Gick på upptäcktsfärd på centralstationen. Jisses vad stort det är! Sen blev det buss hem och då trodde jag nästan hjärtat skulle spricka. För vem åkte väl inte samma buss om inte HÅRET!? Han såg så vuxen ut. Tror inte jag sett honom sen gymnasietiden, men nog pirrade det till i magen. För er som undrar så var jag jättekär i honom första året på gymnasiet och nej hans riktiga namn är inte Håret utan det är bara ett namn vi gav honom för att ingen skulle veta vem vi pratade om. Vi var ganska duktiga på de där namnen. Håret. Bosnien. Curry. Åh tänk vad bra livet var på gymnasiet. Haha. 

Nej, nu ska vi inte gå ner oss för mycket i detta. Idag på eftermiddagen ska jag iväg på bio med några av de synskadade. 10 000 timmar ska syntolkas och jag tyckte den kunde vara rolig att se. Sååå, därför kanske det är bäst att få några saker gjorda innan. 

Hoppas ni har en fin måndag nu alla!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Martina

Taco bar <3 Gymnasietiden och våra coola smeknamn på alla <3 haha :')

Svar: haha aw :D
Emma

2014-04-14 @ 19:26:47
URL: http://mrponny.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0