I'll be doing this 'til the love runs out

Två trötta, men väldigt lärorika och kanske framför allt extremt trevliga dagar i Stockholm är nu till ända. Fler sådana dagar skulle jag inte tacka nej till. Efter seminariet i fredags stod SF-bokhandeln på schemat. Jag ville köpa en bok från Hobbit och Elin ville bara hänga på. Det slutade med att jag fick med mig två böcker från Hobbit och Elin två andra böcker. Vi hade nog köpt mer om vi inte bestämde oss att fort betala och gå därifrån. Haha. Annars har jag lärt mig dricka latte. En sensation! Med andra ord har jag under denna resa tagit ett steg in i vuxenlivet. Tack för det! Och tack för denna helg alla inblandade!!

 
När jag kom hem igår somnade jag nästan direkt och tog en sovmorgon imorse. Skönt! Men efter det var det bara upp och börja jobba igen. Jag fick nämligen en mail om att jag inte får låna om en ganska viktig bok till min uppsats så jag har suttit idag och läst/skrivit lite från den. Kommer nog dock bli att låna om den efter den som ska låna nu. Får se hur mycket jag hinner med imorgon att skriva. 

Hoppas ni haft en minst lika bra helg som jag har haft!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0