Påsk

Sista påskdagen idag då. Vi har väl inte firat eller vad man nu gör sådär överdrivet mycket, men det gamla vanliga har det blivit. Vet inte vad det är med mig, men jag tror att hela min grej med att hålla traditioner börjar avta något. Om det är för att min familj tycker jag är dum som insisterar på att vi ska göra på ett sätt bara för att vi alltid gör så eller om det är för att jag vuxit ifrån det vet jag inte. Jag gissar på det första. 
 
Egentligen tänkte jag bara tala om att jag lever. Har inte överdrivet mycket att skriva om. När vi inte håller på med saker här hemma som att städa bilar eller gå promenader eller liknande så skriver jag. Det går sakta framåt. Kom på att vi har deadline på Manusverkstan på onsdag och jag har ganska mycket kvar att skriva. Så ja, då vet ni vad jag gör..
 
Hoppas nu ni haft en bra påsk!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0