The leading act

Vissa dagar känns längre än andra. Igår var exempelvis en längre dag. Den började med en tripp till Norrköping. Väl där träffade jag min huvudhandledare/gestaltningshandledare. När jag mailat om handledning hade jag främst uppsatsen i tanke så jag är på rätt spår, men han kunde inte hjälpa mig något med den. Så nu, eftersom jag inte hört något från uppsatshandledaren trots tre mail, hoppas jag att jag inte är helt ute och cyklar. Dock kändes det bra att prata med Gabriel och känna att vi var på samma sida med projektet. Vi pratade också vad jag skulle kunna göra i det gestaltande. Skönt att få lite klartecken i det, men det betydde också att jag nu fått ännu mer att göra innan sommaren. Lite lagom stressad nu..

På kvällen sen hade vi manusverkstan. Fick bra feedback på mitt manus även om det troligtvis nu kommer hamna lite åt sidan. Troligtvis kommer jag inte kunna vara med nästa möte och då blir det tyvärr bort prioriterat mitt bland allt plugg. I övrigt var det som vanligt trevligt att träffa gruppen igen. Nästa vecka har vi öppna readings, så om det är någon som är intresserad av att komma och lyssna så hojta till! Jag har tydligen blivit tilldelad att läsa huvudrollen i ett av manusen. Trots att jag är allt annat än skådespelerska så tycker jag det är lite roligt att läsa sådär. Och jag har en speciell förkärlek till readings. Av någon underlig anledning. Haha.

Idag blir det lite plugg och sen får vi se om det eventuellt blir att åka till stan ikväll. Jag och Elin pratade om bio och sushi, men vi får se hur det blir.

Hoppas ni har en bra valborg!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0