I'm not dead

Världens sämsta bloggare har ni här. Ber så hemskt mycket om ursäkt om det finns någon som faktiskt är kvar och läser här. Sen jag kom hem från Madrid har det varit så sjukt mycket. Jobb, plugg, recensioner, förberedelser för filmfestivalen, Harry Potter... Ja, mycket. Ska verkligen försöka komma igång med bloggandet igen, men blir det lite tomt så vet ni varför. 

Lite snabb uppdatering om vad som hänt i livet sedan sist. Madrid var fantastiskt, som vanligt. Vi var på både Zoo och nöjesfält samt agerade lite turister. Även om vi när vi åkte hem bestämde oss för att åka någon annanstans nästa gång så längtar jag redan tillbaka. 
Jobbet har rullat på, men nu är det slut för den här sommaren. Eventuellt kanske jag får hoppa in lite i höst, men det återstår att se. Det lät dock inte helt omöjligt att jag kanske kunde få komma tillbaka nästa sommar och då kanske fortsätta permanent.. Förutsatt att de inte hittar någon annan jättebra vill säga. Återstår att se alltså. 

Jag har lyckats besöka Harry Potter The Exhibition två gånger och spenderat en hel drös med pengar. Är dock extremt nöjd med mina köp. Kan rekommendera den starkt för de som inte varit där. 7 september är sista dagen, sen 8 september börjar jag jobba igen med att plocka ner den. När jag ändå är inne på HP-spåret så hade jag handledning igår. Kändes extremt skönt faktiskt. Den handledaren jag träffade då lyckades förklara grejer så jag förstod lite bättre och verkade dessutom tycka jag jobbade i rätt ende. Superbra! Enda problemet är väl kanske bara att han inte var särskilt intresserad av varken Harry Potter eller adaptioner. Haha. Men man får se det positiva och tänka att när han läst min uppsats kommer han ha ändrat uppfattning ;)

Tänkte lägga upp lite bilder, men måste försöka förstå hur jag får bilderna i telefonen till datorn. Haha. Har ännu inte riktigt kommit in i hur telefonen fungerar. Håll tillgodo så länge. 

Hoppas ni ni har en fin dag alla!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0