Dom har landat nu, alla pappersplan

Ikväll håller jag hårt på Anton. Han är ju Anton. Och av den minut man fått se så känns det som en uppdatering av förra året. Så jag ska inte klaga. Jag gillar Anton. Men nu råkar det ju vara så att det finns två andra bidrag som jag blivit smått kär i när jag smyglyssnat. Det ena är Hollow med Janet Leon och det andra Hela natten med Josef Johansson. Kommer hålla lite tummar för dom också ikväll!

Som vanligt på Mello-lördagar så har jag idag spenderat en del tid med att lyssna på bidragen och kolla runt lite. Annars läser jag också lite manus till manusverkstan på tisdag, samt jobbar lite med mitt projekt. Dels är det lite research, men också att jobba på idéerna så jag verkligen kan sätta igång att jobba när jag valt. Vill liksom inte lägga för mycket tid på att föra idén fram och tillbaka då. Bättre att göra det nu innan jag fått handledare. För tillfället lutar det dock mot en idé där en av karaktärerna lider av depression. Så en artikel där en modell i Australien tagit sitt liv för att hon led av sjukdomen och inte klarade av alla elaka kommentarer hon fick hela tiden. Känner att det gjorde en liten extra knuff för den idén. Det är verkligen en sjukdom som behöver uppmärksammas. 

Ja, det var en kort uppdatering på hur det ser ut för mig atm. Hoppas ni har det bra!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0