Like the way I do

Hemkommen från Norrköping nu. Skönt att vara hemma igen. Åkte ju igår för att ha två dagar med presentationer av projektansökan. Trodde först det skulle vara tråkigt att bara sitta och lyssna på alla, men det har faktiskt varit riktigt intressant. Återigen, det är sån otroligt stor bredd på oss! Men samtidigt börjar man se några likheter mellan vissa. Eventuellt kommer de sätta ihop några mindra grupper som behöver lite samma hjälp. Bland annat känner jag framför allt att jag behöver hjälp med det litterära och det var tydligen några andra som också var i behov av det. Fick mycket fina kommentarer också vilket gör mig ännu mer taggad på att köra igång. Fick också tips och några tankeställare som jag ska ta och fundera på. 

Efter seminariet igår gick jag först och tog en fika med Johanna. Hon har fått jobb som bongotrummare tills imorgon. Spännande! Sen gick jag till biografen och skulle kolla Frostmugg. Såg inga menyer och de i kassan var delvis han som vart så sur när jag frågade om jag kunde få köpa en Hobbitmugg som stod bredvid kassan en gång när Hobbit inte gick. Gick alltså inte fram och frågade. Istället gick jag tillbaka till skolan för att avsluta mitt treatment och skicka in det samt göra klart min presentation till dagens seminarium. Treatmentet lyckades tillslut komma upp i 17 sidor när jag gjorde lite lättare radavstånd. Det är EXTREMT bra för att vara jag. Är supertaggad på att börja skriva det manuset nu. Så som det ska vara.
Kvällen och natten spenderades sedan hos Evelina och Daniel i Linköping. Blev helt kär i både deras område, men också i deras lägenhet. Så. FINT! De hade en Smart-TV också som jag fortfarande knappt förstår vad det är. Haha. Jisses. Avancerade grejer det där ;)


Men vad mycket jag skriver. Nu får det vara bra tror jag. Hoppas ni haft en bra dag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0