Melodifestivalen 2014: Örnsköldsvik

Efter att ha bevittnat den tredje deltävlingens förbannelse slå till igen (även om jag gillade Zia) tycker jag vi blickar mot fjärde och sista deltävlingen av Melodifestivalen istället. Uppställningen är som följer.

 
1. Blame it on the disco - Alcazar
Skriven av: Fredrik Kempe, David Kreuger & Hamed "K-One" Pirouzpanah


 
2. Fight me if you dare - I.D.A
Skriven av: Albin Nicklasson, Nicklas Laine & Louise Frick Sveen


 
3. Hollow - Janet Leon
Skriven av: Karl-Ola Kjellholm, Jimmy Jansson & Louise Winter


 
4. Raise your hands - Ammotrack
Skriven av: Jari Kujansuu, Thomas Johansson, Calle Kindbom & Mikael de Bruin


 
5. Hela natten - Josef Johansson
Skriven av: Peter Boström, Thomas G:son, Josef Johansson, Peo Thyrén & Jonas Lundblad


 
6. Ta mig - Linda Bengtzing
Skriven av: Nicke Borg & Jojo Borg Larsson


 
7. En himmelsk sång - Ellinore Holmer
Skriven av: Ellinor Holmer, Vanna Rosenberg. Åsa Schmalenbach, Josefina Sanner, Henrik Wikström & Amir Aly


 
8. Natural - Anton Ewald
Skriven av: Johan Lundvik

Där har ni dom. Att jag lite på förhand hejar på Ewald är väl underförstått?
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0