Safe inside

Idag rullar bilen och jag mot Örebro igen. Egentligen vill jag vänta eftersom det tydligen är blixthalka i Örebro, men imorgon har vi revisionsmöte med filmklubben på förmiddagen och Johan & AnnaLena kommer på eftermiddagen. Inte så mycket val alltså. På söndag fyller ju morfar 90 år. Det ska firas!

Innan jag beger mig mot bilen så måste jag dock vänta. Eventuellt kommer ett paket från CDON och eftersom de inte kan delas ut i postfacken så kommer det hamna i utlämningsstället. Lika bra att hämta ut det nu så de slipper ha det. Ibland är det ju ganska kort datum innan de skickar tillbaka också och då kan det ju vara bra att passa på medan man är i Norrköping. Troligtvis åker jag tillbaka på torsdag redan då det är en filmkonferens på fredag nästa vecka. Bra till mitt arbete som jag gör. 

Nej, nu ska jag inte tråka ut er mer. Gå ut och "fånga dagen" istället.. Eller ja. Hoppas ni får en bra dag helt enkelt.

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0