Another path

Oj, kanske dags för en uppdatering. Är hemma sjuk så då kanske det passar. Världens konstigaste sjuk är jag också. Det är typ en förklylning fast det inte riktigt är en förkylning. Svårt att förklara. Huvudet snurrar iaf så det är ju något jag kan beskriva som fel..

Sen sist har jag lyckats fylla år och hade en ganska bra födelsedag. Höjdpunkten var, precis som förra året, att jag fick ett speciellt mail från Real. Denna gång med en inspelning som jag fick lyssna på. Bästa stunden på året. 
I tisdags fyllde även Mina så jag åkte hem till henne tillsammans med några andra av hennes kompisar och hade en supermysig kväll med mat, lekar, skratt och världens finaste tårta i olika färger. Ganska skönt att det var en så lugn kväll för redan då mådde jag inte på topp. Sen har jag varit hemma nu onsdag och torsdag. Vill så gärna jobba imorgon för på kvällen sen är det After Work. Skulle ju vara jättetrevligt att lära känna de jag jobbar med lite mer. Hoppas bara att det faktum att huvudet snurrar när jag gör annat än sitter still försvinner tills imorgonbitti. Vet inte hur kul det är om jag är halvt borta. Haha. 

Idag fick jag också veta att jag fått en lägenhet i Varberga. Problemet är bara att jag måste visa upp att jag får csn senast på måndag och med tanke på att jag inte ens visste att man kunde söka csn nu så ser det väl inte så ljust ut. Får se om det går att lösa på något sätt. Måste också fundera på några saker som kan spela in, men det är sånt där som är extremt tråkigt för er att läsa om här. 

Hoppas nu ni har en bra torsdag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0