Can you hear me screaming

Det märks att det är födelsedagsveckan. I fredags blev mamma en dag äldre och idag är det Ias tur. 25 år har hon nu hunnit bli. Kära nån. Vi är ju inte såna som firar särskilt mycket, men jag och Ia har bestämt att ge varandra varsitt biobesök i helgen. Trevligt. 
 
Igår var jag på ännu en lägenhetsvisning. Vi var tre där varav en låg bakom mig i kön och den andra verkade tycka den var för liten. Jag älskade den dock och hoppas nu att man måste gå på visningen för att få tacka ja. Vore väldigt mysigt med en egen lägenhet och det området verkar ganska lugnt med majoriteten barnfamiljer. 
När jag kom tillbaka till jobbet sen lyckades jag krascha telefonen i marken. Nu funkar inte låsknappen och det är en stor reva i glaset. Tack för det liksom. En ny telefon har dock kollats ut och ska skickas efter. Den är lite av en nödlösning och en sämre version av den jag egentligen vill ha. Men men, är man inte rik och har en dator som börjar ge med sig så funkar nödlösningar ganska bra också.
 
Nu ska jag iväg till jobbet. Hoppas ni har en bra tisdag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0