Without a doubt

Dagarna tycks vara oändligt sega samtidigt som de bara rusar iväg. Hur går det ihop? På jobbet har den här veckan varit ganska lugn. Det har märkts att folk haft bättre saker för sig än att skicka in ansökningar eller kompletteringar, typ som skolavslutningar och studenten. Det värsta är väl att dessto fler kanske bestämmer sig för att göra det nästa vecka, eller veckan efter skolavslutningen. Det skulle ju vara ganska typiskt. Men men, om fyra veckor är jag ju i Madrid så det får väl komma. 

Igår var det fredag den trettonde. Dock måste ja säga att jag inte hade sån där väldig otur, förutom det faktum att traffiken var hemsk. Mamma fyllde år så jag överraskade lite efter jobbet med att ha köpt blommor. Vi är inte så mycket för att ge presenter, men en blombukett kan ju vara trevligt. På förmiddagen var jag på en lägenhetsvisning i Varberga. Jag har redan tackat ja. Den var precis perfekt storlek och ligger bra till i hyra. Dessutom kändes gården ganska lugn och jag tror jag skulle trivas där. Men vi får se, det är fyra innan mig som måste tacka nej (även om det endast var en av de fyra på visningen). 
Fast okej, oturen kanske fanns där ändå på kvällen Spanien blev totalt överkörda i andra halvlek på sin första match i VM. Känns ju sådär, men man ska aldrig ge upp hoppet. Never give up. Nu är det ju Reals motto, men det kan funka här med. Förra VM började ju trots allt med en förlust. Nu kommer vi igen i nästa.. 

Hoppas ni har en bra lördag nu alla!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0