Something Better

Passar på att blogga lite under Eurovision, annars blir det så ouppdaterat. Haha. Både onsdag och torsdag har varit väldigt bra måste jag säga. Igår började jag med klippning på nytt ställe. Kan säga att jag kommer gå tillbaka. Tror jag hittat min frisör! Hon var extremt trevlig och hade verkligen en stark passion för sitt arbete. Me like. Kostade dock 450 kronor, men man fick verkligen vad man betalade för. Är nöjd. 
Efter blev det först sushi med Elin, vill som alltid vad trevligt. Sen gick vi iväg på andra readingen vilket var kul som vanligt och lärorikt. En av de som läst är så ofantligt duktig. Efter readingen gick vi iväg till Pitchers. Brukar få panik när det är mingel, men det här blev trevligt med bra människor och fotboll.
 
Idag har vi varit iväg och handlat innan jag åkte in på sista readingen. Denna gång läste jag. Var lkte pirrigt, men tror det gick bra. Det var inte så många i publiken den här gången så jag kunde pusta ut lite. Haha. Jag lyckades även pitcha det jag skriver nu till producenten som var på plats. Ingen säljpitch så, men var skönt att utanför pitchdagar som Oliver ordnat kunna pitcha för en producent. Hjälpte ju lite att hon var så oerhört trevlig. Nu börjar jag känna att jag kanske ska söka till hösten ändå.. haha
 
Nej, nu är det åter till Eurovision. De bästa var precis i början, men vad vore väl Eurovision utan dåliga låtar och falsksång? Det gör ju de bra ännu bättre ;)
 
Hoppas ni haft en bra dag nu!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0