Goodnight and Goodbye

Alltså.. det här gick ju bra. Inte. Hade ju tänkt börja blogga igen som jag gjorde förut, innan sommaren, men det blev bara några inlägg så var jag tillbaka på att jag inte orkar sätta mig ner och skriva. Känns som att det är så himlans mycket just nu att jag inte hinner med någonting. Minst av allt att blogga. Problemet är att det kommer fortsätta vara så fram till typ februari minst. Kanske till och med till juni. 

Jag har därför valt att återigen, men nu officiellt, lägga bloggen på is ett tag. Eventuellt kan det här bli mitt sista inlägg någonsin. Min plan är ju att skaffa en hemsida någon gång när jag har råd att anställa en jätteduktig tjej som jag lärde känna lite via Lösnummer. På den sidan hade jag tänkt mig en blogg så troligtvis får ni avvakta och sen börja följa där. Kommer säga till när det blir av (om typ ett år eller så) så håll utkik på Twitter (mitt flöde kommer ligga kvar här) och Facebook! 

För sista gången alltså - Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0